قبل از حضور در کلاس های نوبت صبح پیلاتس چه کنیم؟

نکته ی مهم اول خوردن صبحانه است.هیچ گاه به صورت ناشتا به انجام حرکات پیلاتس مبادرت نکنید.بدن شما انرژی مورد نیاز خود را در یک ساعت کلاس از صبحانه ای که خورده اید تامین میکند پس بدیهی ست که اگ…ر ناشتا سر کلاس حاضر شوید ,نه تنها نیرو و انرژی لازم را نخواهید داشت ,بلکه ممکن است دچار افت قند خون شده و از ادامه ی انجام حرکات نیز بازبمانید. برای جلوگیری از این امر سعی کنید در صبحانه ی خود مقداری مواد قندی مثل عسل بگنجانید .
نکته دیگر داشتن خواب کافی ست .همانطور که میدانید حرکات تعادلی یکی از اهداف اصلی پیلاتس است و یکی از عواملی که روی تعادل شما اثر منفی میگذارد,نداشتن استراحت کافیست .
پس با داشتن خواب خوب ,و صبحانه مناسب ,علاوه بر داشتن هشیاری بیشتر ,به ارتقای توانایی خود کمک کنید و از حضور خود در کلاس لذت بیشتری ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *